5 Şubat 2012 Pazar

COCUK BESLENMESI SAYFA 60

Ben fasli bir cocugun annesiyim sirf bi anlik zevkim icin ve karsi koyamayacagim bir baglilik yani alkolik oldugum icin  cocugumun hasta olmasina neden oldum. Alkole baslama sebebimde oyle sikinti sitres aile baskisi ne biliyim ask acisi falan degildi sadece ozentilik ve arkadas ortaminda gorduklerimden kaynaklaniyordu. Onlar iciyodu ben neden icmiyim diye dusunerek basladim. Sonra sarhoslugun verdigi zevk cok hosuma gitmeye basladi. Gunden gune dahada cok iciyodum dahada egleniyodum tabi sabah kalkinca hicbi seyide hatirlamamak cabasi oyle bi rezil duruma dusuyordumki icip icip siziyordum yani alkolun zararini hem bebegimde kanimda canimda hem kendimde gordum. Sonra bi gun kendime gelmek istiyip alkolu birakmaya karar verdim cunku cok zarar veriyodu sayelerinde alkole basladigim arkadaslarim yanimda yoklardi… ama napsam birakamiyordum 2 3 ay boyunca cok hizli bi sekilde icmeye devam ettim. Artik o kadar kendimi kaybetmistimki regl  donemimin cok fazla geciktigini sonradan anladim. Teste guvenemedigim icin direk doktora gittim ve hamile oldugumu ogrendim kafamda yuzlerce soru ailemin vercegi tepki  ne olacak ? bebegimin babasi kim? Ve en kotusu ben cocuk gelisimi okudugum icin alkol kullanan annenin bebeginin fas hastaligina yakalanabilecegini biliyordum. Bi anda her seyi kenera attim alkolu biraktim ve hergun bebegim hasta dogmasin diye dua etmeye basladim. Ama nafile doctor bebegimin fasli oldugunu soylemisti bile. Gunler sanki gecmiyodu ve en sonurdumnda bebegim dogmustu evet kizim olmustu ama fasliydi butun suc benimdi ama simdi yapalcek tek seyim kizima simsiki sarilmakti butun hayatimi ona adiyabilirdim ve onu cok seviyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder